lite bilder från kvällen!

Över 100 bilder, så ni får bara lite bilder. Resten får ni någon annan gång! :)








vet inte varför, men älskar denna bilden! Om man nu får älska en bild på sig själv utan att bli kallad självupptagen? Inte för att jag är det. Hatar mig själv, men bilden är ganska härlig. Skulle lätt haft den som header om inte stolen skulle vatt ivägen :( Dumma stol!





HAHA , SÅ MEGA OSERIÖS SÅ DET KAN BLI!





I kissed a girl and i liked it, nananana...



loveit! fast tänderna är hyffsat blää? :D






haha, gosedjursmördar'n!



Som ni vet, jag är inte normal. Det blev iaf alla bilder för kvällen. Resten får ni imorgon, vilket inte är så jättemycket bilder. Ni fick dom flesta showable bilderna. Resten är barnförbjudna eller helt enkelt för snygga *hosthost* för denna bloggen. Vem vet?

Men nu ska jag kolla på säsong 1 av how i met your mother. Är på femte eller sjätte avsnittet. Vet inte riktigt. Det heter i alla fall Slutty Pumpkin om ni vet vilket det är? Men det är det sjätte avsnittet såg jag nu. Men vi hörs imorgon. Eller ja, lite senare idag.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0