Mår inte bra!

Mår jätteilla och ögonen svider :( Ska sova snart, tror att det är det som är grejen. Att jag sover för lite. Men nu har jag ingenting att göra, så jag ger er en massa tråkiga, jobbiga frågor. Sen ska jag kolla på how i met your mother.


 

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nej :)
2. Är du lycklig?: Mer än någonsin!
3. Är du uttråkad?: jaoo!
4. Är du ledsen?: lite.
5. Är du italienare?: nää
6. Är du från Irland?: nej
7. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: nej

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: jao
2. Har du någon gång blivit sårad?: mm
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? afan!
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?: jaaoo
5. Har du haft en hemlig beundrare?: Om jag skulle vetat vem det var så är det väll inte så hemligt?
6. Är du kär?: JA!
7. Senaste gången du var kär: Är det nu!
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Nää! :)

 

TVÅ ALTERNATIV

1. Facebook eller msn?: båda!
2. Hår eller ögon?: Hår
3. Katter eller hundar?: hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: det jag har nu, några få bästa.
5. Coca-Cola eller Pepsi?: inget av de :s
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: utekväll.
7. Pengar eller lycka?: lycka
8. Dag eller natt?: Natt med en kompis!
9. Msn eller mobil?: mobil med msn :$

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? ja
2. Brutit nåt?: nej
3. Gjort nåt du ångrar?: nej. Ångrar ingenting som jag har gjort i det förflutna, för då skulle jag inte varit den jag är idag.
4. Hoppat Bungee Jump?: nej, men jag vill!!!!!
5. Ljugit för någon du tycker om?: vita lönger kanske.
6. Ätit en hel tårta?: Japp, fast en liten minitårta :$
7. Gjort bort dig offentligt?: Varje dag!
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: hänt ett par gånger, hehe :$
9. Gråtit när ett husdjur dog?: har inte haft ett husdjur som dött.
10. Velat försvinna?: japp

 

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Marcus <3
2. Telefonsamtalet du fick: Mamma.
3. Personen du var med: Marcus <3
4. Gången du skrattade: idag
5. Personen som smsade dig: Frida <3
6. Personen du tänkte på: Marcus <3
7. Du skrev med på msn: Paulin
10. Du tillbringade natten med: kristin.
11. Du kramade: Marcus <3





1. Tre namn jag lyssnar till:
Felicia, Fiffi & Polacken.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är utåtriktad.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag har en hyffsat stor scenskräck :(

4. Detta är jag rädd för:
SPINDLAR!

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Marcus i min närhet, Luft & lycka :$

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Sova i ett rum där det finns en spindel, Slicka mig själv på armbågen & sova utan strumpor!

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med mina favoritpersoner, sjunga & dansa.

8. Detta vill jag göra just nu:

Sova.. men jag är slav under mina listor

9. Bästa känslan:
Kärlek

10. Värsta känslan:
Ångest & hat.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
Ärlighet, humor och som finns för en anytime!

12. Är jag kär just nu?
Ja :)

13. Jag vill gifta mig…
Ikke sa nikke!

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Bott i USA, lavetta Justin Bieber och träffa Eric Saade en massa gånger mer!

15. Min käraste ägodel:
Min gitarr <3

16. Något jag vill ha i present:
Nikon D3000

17. Detta har jag på mig just nu:
Tights och linne.

18. Favoritkläder:
TJOCKTRÖJOR!

19. Favoritdjur:
Doggy!

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Eminems musik! Alltså Hiphop/rap. Men mest bara eminem (a)

21. Favoritlåtar just nu:
Carrie Underwood - Undo it & Robin sparkles - Let's go to the mall.


22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste = Musik & Bild
Tråkigaste = Spanska & Kemi.

23. Stjärntecken:
Lejon!

24. En bok jag älskar:
Älskar inte böcker?

25. En film jag älskar:
Paranormal Activity!

26. Tv-program jag gillar:
Desperate housewives & How i met your mother.

27. Favoritdoft:
Christina Aguilera - Inspire.


28. Detta äter jag gärna:
Tacos, kebab och sushi! Hehe (a)


29. Dricker helst:
Cider!

30. Favoritgodis:
Djungelvrål!


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Grekland (igen), USA, spanien, kroatien, cuba, chile, ska jag fortsätta?


32. Färg på mina ögon:
Bruna, med två svarta prickar i själva ögonfärgen ! :D

33. Min längd:
155

34. Jag tror på:
mig själv

35. Jag spelar:
Uncharted, ibland COD och Sims 3.

36. Person jag beundrar:
En massa.


37. Så här bor jag:
Una grande casa blanca y una casa naranja!

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Har ingen aning?

39. Det här tänder mig:
En tändare! HAHAHAH

40. Det här gör mig avtänd:
cigarettstank

41. Favoritfärg:
röd&blå

42. Favoritcitat:
The world is my mother fucking playground. To be the best, you have to beat the best. And i'll never back down.


43. En hemlighet jag vet:
berättar jag så är det la ingen hemlighet?


44. Bästa present jag fått:
Har inte fått den än men jag vet att presenten jag kommer att få av marcus är den bästa någonsin (a)

45. Senast köpta skiva:
Det var ett tagsen, men Rihannas Million Miles Away tror jag!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögonfransar.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Allt annat!

48. Udda förmåga/egenskap:
Allt jag gör är udda?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ett kakmonster.

50. Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting, ljudet av datorns fläktar

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Har börjat packa lite grann och träffat min älskling på kvällen!

52. Var är dina föräldrar födda?
Ängelholm och bjuv. Haha!

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Photoshop, men det fucka!

54. Vilken är din favoritrestaurang?
casanostra.

55. När badade du i en pool senast?
2/7 2010!

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja. Ronja vikingadotter (HAHA) & några andra jag inte kommer ihåg.

57. Hur många barn vill du ha?
Inga.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Dansband & Opera.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
vilket val? huh?

60. Vad har du för TV-kanaler?
över 100 st -.-


61. Har du åkt moped någon gång?
Ja, många gånger

62. Har du busringt någon gång?
Jafan!

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
VILL GÖRA BÅDE OOOCH , ÅÅÅH! :(


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
USA.

66. Har du en egen trädgård?
Egen och egen, bor ju hemma?

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Simpsons med flera.

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej.. inte exakt hela då man oftast inte sjunger allt ur/ifrån den

69. Badkar eller duschkabin?
va?

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Rec den senaste månaden. Men Paranormal activity alltime!

71. Favoritpizza?
Hawaii (a)

72. Chips eller popcorn?
Båda tsm (a)


73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Va?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej, fy fan

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Inget?


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Kommer inte ihåg? :o

78. Favoritchoklad?
Marabou digestive.

79. När röstade du senast?
rösta var?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
vilken jävla fråga?

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej

82. Är du bra på matlagning?
hahahha , nej!

83. Klarar du att tanka själv?
En bil eller? I så fall vetinte-.-

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Aldrig

85. Pepsi eller Coca Cola?
INGET SA JAG JU

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
jaa, på maxi! fan va kul det va! ta mig tbx :(


87. Vad var det senaste du handlade?
tuggumi!

88. Har du kräkts offentligt?
Ja, som liten bäbis…

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
det ena har jag så jag säger väl A, på den frågan… 

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?
Ja

92. Kan man vara vän med sitt ex?
ja, bara det inte blir mer än så.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Mig själv.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
vet inte? :o

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Hej det är felicia! *paus* Asså , jag pallar inte dig. stick! hejdå.
hahaha , moget! (y)

96. Vad har du i din väska?
Allt möjligt

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Inte direkt

98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag har marcus <3

99. Var hittade du den här listan?
Minns inte, någon onödig sida som jag aldrig kommer att uppsöka igen antar jag

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Dom som vill :D




 

Nu blir det HIMYM!

godnatt.


Kommentarer
Postat av: Merima

allt bra?:)

2010-08-17 @ 03:48:42
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/
Postat av: olivia :)

RONJA VIKINGADAOTTER, HAHAHAHAHAH! DEN VAR FASEN BÄST! :D:D <3

2010-08-17 @ 09:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0