Nolife lista!

10 frågor om dig själv

namn? - Felicia
när fyller du år? - 29 Juli
några piercingar? - Bara í öronen ;)
vad har du på dig just nu? - jeans och ginalinne.
vilken årstid är bäst? - sommarn
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna upp och inse att det är ledigt ifrån skolan.
vad tycker du mest om hos dig själv? Inget, men håret när jag har en bra hårdag.
vad är du bra på? - Matte (emellanåt ;$)
vem älskar du mest på denna jorden - Marcus och mina bästa vänner.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - nääjh.

4 frågor om förhållanden

är du singel? - Nej :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - jää
hur många har du varit kär i? - twoo.
är du kär just nu? - Riiiiktigt kär!

6 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - ingen...
vem är den roligaste av dina vänner? - Kristin, Frida och Michelle!
vem är snyggast av dina vänner? - de mesta faktiskt.
vem är mest partyprisse? - hmm...
vem är den du helst har filmkväll med? - alla?
vem av dina vänner är mest "evil"? - Nikita Brix , HAHA!

6 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - ingen i min familj står mig så särskilt nära.
vem är farligast i din familj? - huh?
vem är coolast? - Jag ofc!
har ni något husdjur? - min vovve, jao!
vem sover du oftast med? - min vovve, jao!
roligaste kvällen med familjen? - har inte haft en kväll med hela min familj någon gång ;)

7 frågor om idag

vad har du gjort? - åkt flygplan, gråtit, varit med vänner, rest, ska jag fortsätta?
vad ska du göra nu? - svara på frågor.
vad har du ätit idag? - pringels chips.
är du trött nu? - rättså!
vad händer i morgon ? - skola & sen träffa älskling!
går du i skolan? - tyvärr
har du varit i skolan idag? - nä ! (h)

ANNAT

Hur mår du just nu? - dåligt och bra på samma gång.
Har du piercat dig? - räknas hål i öronen?
Är du hungrig nu? - nepp
Vad är klockan nu just nu? - 21:28, hurså?
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se bara.

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Kristin :(
Vem ringde du senast?  - Kristin! :(
Vem sms:a till dig senast? - Hanna Petersson
Vem sms:a du till senast? - Hanna Petersson

FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - Lite mer än 2 veckorsen.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - vid 6 ...

ÖVRIGT

Gillar du punk? - jaoo!
Har du sminkat dig idag? - ja

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - nej
Vilket är ditt favoritband/artist? - Eminem & Avril Lavigne bla.
Vad gillar du för musik? - Hiphop/rap & hardstyle.

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - jaa
Har du fler än 3 jeans? - ja, men använder knapt de flesta.
Har du fler än 5 tröjor? - jaa

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - jaa
Använder du wax? -  ne
Använder du ögonskugga? - ne
Använder du kajal? - ne
Använder du hårspray? - någongång.
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - jao, ibland.
Använder du deodorant? - ofc.
Använder du skinspray? - nej, men jag har en sån (:
Använder du parfym? - Jafan!
Använder du läppglans/läppstift? - nä
Använder du brunkräm? - FONDATION* ja!
Använder du rouge? - ibland
Uppsatt hår eller hängande? - nersläppt
plattar/lockar du håret varje dag? - nääjjjjjj
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha, nej!



godnatt.


kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0