RUBRIKEN STALS!

av en utomjording med platåskor.



Hey, låtsas inte bli förvånad, jag vet att det var du som gjorde det!
oj, va kul humor...


Idag blir det förmodligen frida, carl och gus (luke) Vad vi ska göra vet jag inte. Frida bara fråga mig om jag ville va med och jag hade inget annat för mig så tjoho, visst? Kommer att bli kul med gulliga pluttcarl och gus som alltid spelar sina enda låtar på sin mobil. Low & Goodlife om och om igen. Tro mig, även om låtarna är underbara så är det lite utjatat efter ett tag. Men dom är ändå roliga att vara med :D

Jag vet inte om dom kommer till laröd eller vi ska till MP. Tror att dom kommer hit, för jag orkar inte åka någonstans. Är halft död typ. Men vi hörs senare så ska jag lyssna på jonas brothers låtar. Haha, liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0