såklart så ska det hända när jag inte är berädd ;@

Godmorgon kära bloggläsare.

Vaknade av att älskade pappa min väckte mig runt halv 2 och hade köpt ett jättefint armband där det stod felicia på och min styvmamma hade städat hela mitt rum. Riktigt snällt av dom, ellerhur? :)

Idag vet jag inte vad som händer. Cornelia åkte till väla med hennes syster istället så vad jag ska göra idag har jag ingen aning om. Vilket fall som helst så måste jag åka in till stan för att fixa en mycket viktig grej, hehe. Får väll se vem som jag drar med mig.

Igår så vågade jag inte se hela rec, så jag satte på sex and the city 2. Men nu ska jag kolla på resten av rec och kanske skrämma hjärtat av mig. Men det är inte lika läskigt på dagen, så det är lugnt :)

Ha det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0