SKOLFOTTO PANIK!?






Marcusbabe kunde inte träffas idag, vilket sög :( Men det blir imorgon istället så det är lugnt.


Denna dagen ska jag inte träffa någon har jag bestämt för att jag har panik. Vi har skolfotto imorgon och jag vet inte vad jag ska ha på mig, hur jag ska ha mitt hår eller någonting. Får äkta panik. Jag menar, helsingborgskatalogen nu och jag blir alltid hemsk på foton :(

Dagens:

* Hitta något att ha på mig till skolfottot
* Kanske jogga en sväg
* Duscha
* Träna lite på min musik ;$
* Film

Jag har laddat ner två filmer. Vampyrer suger och Trolkarlens lärling. Ville egentligen se vampyrer suger på bio, men varför göra det när det finns en torrent med jättebra kvalite liksom. Skippar nog den andra filmen eftersom att kvaliten sög på den, menmen. Ska laga pasta lite senare så vi får se hur det går. 

Haha, det blev ett långt inlägg idag, men det va härligt.

Ha det!



bjudbild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0