skriv en person som...

du älskar av hela ditt hjärta - Marcus Älskling Jönsson ♥
du skulle offra livet för - Mina underbara bästa vänner!
är den smartaste du känner - Isak!
alltid får dig på strålande humör - Marcus!
får dig att le när allt känns tungt - Frida nielsen.
är den omtänksammaste du vet - Michaela Savic!
är en bitch – Vill inte säga här tyvärr.
är en fjortis - finns alldeles för många för att välja ut bara en
är en föredetta bästa vän - Anser inte att ''förredetta'' vänner någonsin har varit min bästa vän. För bästa vänner är dom som stannar kvar i alla lägen.
är snygg - Eric Saade (a)
är osmart - Kristin!
är en riktig vän – Eleni Jacovidou! ♥
är din älskling – MARCUS
är den galnaste du vet - Jag såklart!?
är den konstigaste du känner - Samma som ovan
är underbar - Marcus Jönsson <3
är dum – Idioten. (Han vet vem han är)
du kan prata med om allt - Eleni Jacovidou, Michelle Hammensjö, Marcus Jönsson, Tintin Wiggström och LizTwin <3
är din barndomsvän - Marwin Elqoursi.
du saknar – Michelle och min kära hund!
betyder mest – Marcus & Eleni!

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0