sometimes it feels like i wrote every line.

heli halu i rakarbajsarlådan. HAHAHAHAHA! Enligt tintin bästa vän så är jag jävligt trött eftersom att min humor är på top. Jag skrattar åt exakt vad som helst just nu.

Har inte hittat kläder till skolfotot än, så snacka om panik. Det är ju imorgon. Får väll be min gay kompis om hjälp. Så tintin, om du ser detta så kom till mig nu. hahaha, skoja! Han är inte bög. Han är faktiskt singel och sökande. Så, tjejer som är ute efter något seriöst och som är mogen och kapabel till att hitta på saker (i sängen, HAHA) så är ni rätt tjej för tintin!

Nej, men nu är jag trött och måste leta efter något att ha på mig tills imorgon. Annars är jag stekt :|

puss!



Min bästa vän, han kan ta och äta en kaka tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0