Stan med frida!

Förlåt att jag inte skrev någonting innan jag stack, hade brottom till bussen.

I alla fall jag och frida tog bussen in till stan och skulle gå till ** men dom hade stängt så vi gick runder i affärer lite istället. Hittade inget speciellt, köpte bara något nödvändigt. Sen drog vi till mcdonnalds och där köpte jag en marrängschwiss. Sen gick vi till busshållsplatsen och åkte på samma bussbiljett hem. Så kort tid var vi inne i stan. 

När vi stod på busshållsplatsen så kom det en gubbe och typ, halft puttade iväg mig och gick in i mig på samma gång om ni förstår vad jag menar. Asså, helt sjukt. Fick damp på den gubben. Typ 60 - 70 år eller någonting. Jävla gubbe. Sen på bussen så träffade vi en idiut. Eller, han kallade oss idioter lite ironiskt, men idiot kan han vara själv. Hehe.

Ikv kanske jag går ut. Brors på om frida vill eller inte. Men duscha måste jag göra idag i alla fall. Mitt hår känns som plasthår. Suck.






sminkborttagningsservetter. - 50kr.




en dålig bild på min outfit.
Svart linne - H&M
Kofta - H&M
Shorts - Only
Uggs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0