I'm N Luv with a Chickenhat^^

Dagens låt:

 Aco & Altiino (Balkanish) - The Anthem



Har precis kommit hem ifrån en grymt härlig dag i stan med Frida bästa vän! Vi köpte present till amanda och köpte lite mer saker. Vi fikade också på expresso house såklart. Blev ingen tintin idag. Fråga inte varför, för jag vet inte svaret ens. Hehe. Dagens skratt: Hahaha, när vi satt på bussen påväg hem så åkte vi förbi en turistbuss med en massa kineser eller japaner (vad är skillnaden, :$) och alla som satt i den hade varsin kamera i sin hand och fottade rådhuset. HAHAHAHA, som taget ur en film. Riktigt, riktigt roligt! Det kanske inte låter überroligt, men det var det när man väl upplevde det! xD

Nu blir den någon timmes vila eller något, sen så börjar jag med att rensa min garderob. Den är inte vacker som sagt. Det behövs, tro mig. Sen blir det dalhem för att hälsa på mammas vänner, så alla får vara social på sms!



Frida på Expresso House! :)





Jag köpte en mudcake (UNDERBAR) och testade en iste grön passion. Helt ok. Inte asgott, men helt ok. Allt gick på 65 kr. För mycket? Vet inte :)

& nej, det är inte moget med sån text. Som sagt, moget är ett beroende ord. Säger det 24/7 fast inte med meningen...



Buttericks ffs!




i'm N luv (with a chickenhat). ^^



''She poppin she rollin she rollin
She climbin that pole and
I'm N Luv with a stripper
She trippin she playin she playin
I'm not goin nowhere girl I'm stayin
I'm N Luv with a Chickenhat''

fan va jag är mogen.





loveu!

Bilder på dagens köp lägger jag upp ikv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0