VAFAN HÄNDE MED VÄDRET!?

ASSÅ WTF?

Som det ösregnar? Blixtrar och åskar gör det ibland också och det är inte okej när man är ensam hemma och knappt klarade av att kolla på en skräckfilm som skrämde livet ur mig. Jag hatar regn. Jag vill bara att mina päron ska komma hem snart. Dom är på barnkalas med min lillebror. OMG, min lillebror. Har inte träffat honom på hur länge som helst. Saknar den lilla killen asså. Även om han kan vara jobbig ibland så är han vääärldens sötaste och underbaraste bäbis! Bäbis och bäbis, han är 3 år. Men snackar som en 5åring gör han. Herregud.

Men nej, nu ska jag ringa min pappa och se om han kan hämta upp lite kinamat påvägen hem. Hihi :$




Asgammal bild på mig och santino. Jag menar det, riktigt gammal. I början på våren har jag för mig. Men jag va osminkad och allting , men bjuder på bilden. Loveu lillebror :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0