vaknade precis, självdå? :)

Powerwalk med frida idag, jao. Det behövs verkligen! Jag har knappt rört mig någonting under sommarlovet och har riktigt stor ångest över chipspåsen, muffinsen, gifflarna och colan som jag tryckte i mig igår. Så powerwalk behövs! Men det är jävligt kallt ute och det blåser som in i helvete, men skit samma :)

Efter det så har jag inga andra planer. Mamma är i malmö, så jag är ensam hemma. Mega härligt! Älskar att vara ensam hemma, det är det bästa som finns. Då kan man göra vafan man vill. För det mesta så springer jag runt i bh och troser medans jag dansar galet och skriksjunger till någon låt, hehe ;$)

Vi hörs :)





GE MIG EN MOPPE NUUUUU ! ;@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0