Vaknade precis, självdå?

Sitter och letar flyg till kroatien. Finns inte ett jävla flygbolag som kan ta mig dit. Det är inte så att jag kan bila dit själv eller något.

Nepp, men hur är det med er? Jag mår fantastiskt bra förutom att förkylningen har fasnat i halsen. Jag har mega smärtor i min hals, jao. Stackars mig. Jag ska ju träffa marcus och så har jag jätteont i halsen? Ja, jättebra. Skit samma, han får stå ut :)

Har absolut ingenting mer att säga än att skolan börjar om 16 dagar och jag får panik eftersom att det har gått jävligt snabbt det här sommarlovet. Förutom att det blev jag & Marcus så är detta det mest lame'aste lovet någonsin. Riktigt tråkigt, ingenting har hänt ju! Menmen, det är chill.

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0