when nothing goes right, go left!

Hejsan svejsan i lingonskogen! (?)

Idag har jag vaknat glad även om jag hade en mardröm om en massa monster som jagade mig. Men när jag försökte springa så började jag flyga istället och jag kunde inte kontrollera min flygning så jag flög här och var och monstrena jagade mig. Ja, heeelt sjukt.

Ska träffa saknade älskling idag! Sjukt härligt. Saknar han något otroligt mycket. Det är sol idag och det är härligt.

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OOOOOOMMMMMMMMFFFFFFGGGGGGG! MICHELLE KOMMER HEM IDAG! GAAAAAAAAAAAASH! FAN VA HÄÄÄRLIIIGT!



MICHELLE, SER DU DETTA OCH VI INTE HAR TRÄFFATS ÄN, SÅ SMSA MIG DIREKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0