you was everything, everything that i wanted.

Hemma från stan nu. Hade en riktigt trevlig dag. Tack så mycket hönan för denna dagen. Hittade några grejer, men jag köpte aldrig något. Orkade inte. Hittade mest armband och sånt. Men jag köpte faktiskt en sak! Ett rosa pelktrum, men det är ingenting att ta bild på. Den kostade liksom 5 kronor. (För er som inte vet vad plektrum är så är det en sån plastsak som man spelar gitarren med) Köpte en sån. Tyvärr ångrade jag att jag inte köpte 2 st. Röd & Blå. För göra det nästa gång :) Men vi fikade på expresso house också. PICTURE TIME!

 



Cornelia köpte Manhattan Brownie och en varm choklad medans jag köpte en chokladboll och isvaniljlatte. Inte übergott, men helt ok faktiskt.




så söt ! :D



oj va söt jag får va? Nä, skulle inte tro det :)



Vaddå? Jag har väll aldrig sagt att jag är normal? ;o




Nu ska jag spela gitarr. Vet vi vad?
JAG KOMMER ATT LÄGGA UPP EN LÅT DÄR JAG SJUNGER! HAHAHAHHA!

puss!


Kommentarer
Postat av: cornelia

vi är ju fan coola!

2010-08-09 @ 19:25:56
URL: http://rozzii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0