♥ 6 minutes to go.. neeeeej!

6 mominonutoteror ocochoh hohelolvovetotetot bobörorjojaror. Hohatotaror dodetot popgoga alolloltot totroråkokigoga jojulolenon hoharor atottot bobjojudoda popå.

Jag skiter i det där jävla språket nu. Har talat det så det räcker. Men nu sitter jag här otaggad inför julafton. Det ända jag ser fram emot är att min bror ska öppna sina paket ifrån mig. Han kommer att bli überglad! ♥

Har precis kommit hem ifrån Mirianas 44-årsfest. Kul för henne att fylla år på lille julafton. Det har blivit som en tradition att vara hos henne varje dag innan jul faktiskt. Man har alltid skitkul där eftersom att vårt umgänge är inte det speciellt normalaste och friskaste. Där går det vilt till med grova vitsar och myyyycket skratt kan jag säga. Loveit!

Ska faktiskt sätta på en film nu, krypa ner i sängen och smsa med älskling! ♥ Du är finast i världen babe, i fall att du läser detta hihi ;$.

Godnatt alla bloggläsare, så kommer kanske ett inlägg till innan jag somnar. Kanske. Puss!



Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0