♥ And every day i see the news and the problem, so we can solve them!

Har precis kommit hem från mellandagsrean på väla med stina och babe! Eller, precis och precis. Har varit hemma i typ en timme, men ändå. Hade en underbar dag med älsklingen. Jag vet att du läser detta nu, så bäst att vara snäll! Hihi, älskar dig mest baby! ♥

Jag kände att jag hade ett tvång att köpa något nu i mellandagrean så jag bara tog det första bästa jag hittade och tvekade inte en sekund. Man kan ju aldrig ha för mycket kläder, ellerhur? ;) Fick tag på två skitbilliga tröjor, som faktiskt är helt ok. Min stil ni vet ;)

Spetslinne från Gina - 50 kr.


Billigt, enkelt och helt ok. :)



T-shirt från Lindex. - 50 kr.
Bilden ger inte färgen rättvisa. Den är lite mer rosaaktig än vad den är på bilden. Samma sak där, billig och enkel. Kan även ha den när jag dansar ju, så det är ju chilenare.


Mer bilder ifrån dagen kommer i nästa inlägg. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0