♥ DAY 7 - 12

Orkar inte göra allt, så börjar ifrån 7 ;$

Day 07 – Favourite blogs:

Min absoluta favoritblogg är såklart ingen annans än nemos blogg. Just för att han inte bara skriver om vardagen och tråkigt skit, utan han skriver om känslor osv. Han sätter ord för känslor som jag inte kunde beskriva. Hans musiksmak är den samma som min så det är kul att höra hans åsikter och nya tips om musik. :)




Day 08 – Your room.
Orkar inte ta bilder, så jag beskriver det istället. (Hos mamma) Jag har en säng, bokhylla, två garderober, ett skivbord med en keybord på, en gitarr och en tv. Mer orkar jag inte förklara :))

Day 09 – Your beliefs
Jag tror att gud är något man har inom sig. Det är jättesvårt att förklara. Men allt det som står i biblen kan jag tro på till viss del. Men andra saker känns så överflödigt osv. Men det är grymt svårt att förklara, men jag tror på gud. Fast inte som något mäktikt. Utan mer på... mitt eget sätt. Jag tor även på andar. Eller ja, spöken. För det är vetenskapligt bevisat och jag har varit med om en del saker själv. Så ja ...

Day 10 – What you wore today
Idag hade jag ju dansuppvisning, så jag bytte kläder rätt ofta. Men jag hade: Jeans, linne och svart tjocktröja. Rosa tight med leopardfläckar, cool tyllkjol, rosa linne och crazy frisyr. Svarta puma shorts och ett linne. Leopard thightsen, lila benvärmare, linne och nyongul tubtopp. En massa ombyte ;) Bilder kommer!






Day 11 – Your siblings
Jag har en storebror som jag älskar mest i hela världen. Han heter Giuliano, men kallas för Julle. Han är 21 år och bor i en lägenhet på olympia. Dock träffar jag inte honom ofta, vilket är sorligt. Jag har även en liten halvbror som heter Santino och är 3 år. Han är min pappas son i sitt nya äktenskap om man säger så. Han är underbar, men har ett väldigt dåligt morgonteprament :)



Day 12 – What’s in your bag
Ja, i min väska du. Har nästan aldrig skolböcker i min skolväska. I den finns det kläder, smink, parfym och annat onödigt. Fråga inte varför. Jag måste alltid ha med mig det i fall att något händer. Någon tvångstanke. Fråga mig inte ;)





Tror jag är tillbaka nu som sagt. Saknar bloggandet, hihi. Men ska släcka ner och sånt nu. Håller på att kolla på I Am Legend som jag alltid gråter till. Har redan gråtit, eftersom det sorligaste var nästan nyss.

Imorgon är det tråkiga måndag. Kanske stannar hemma imorgon, eftersom att jag tror jag åkt på maginfluensa, vilket resten av min familj har gjort. Jag har mega ont i magen, mår illa och det känns som att maten kommer att komma ut fel väg igen. Stackars mig, ellerhur. Men vi hörs imorgon. Pussen!






Momir ;$ ♥

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Goddag<3

Hoppas du får en underbar dag<3

KrAmSiSaR sötnos =)

<3

2010-12-13 @ 14:30:11
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0