♥ En godnatt saga ifrån felicia:

Mamma kommer in i Felicias rum och kollar ner på glaset med julmust som står brevid Felicias säng.

- Spill nu inte ut det där glaset! Det kommer att bli jätteklibbigt annars! Sade hon med bestämd röst.
- Nej mamma, jag kommer inte spilla ut glaset? Varför måste du alltid vara sån! Sade Felicia tillbaka med irriterrad röst.
- Jag bara säger det. Jag ska gå och lägga mig nu. Godnatt.
- Godnatt...

15 minuter senare...

Felicia är sugen på lite gott, så hon bestämer sig för att gå ut i köket och kolla om det finns något att äta. När hon går upp från sängen och sätter ner fötterna på marken inser hon att hon har glömt att det stod ett glas med julmust där. Hon råkar sparka iväg glaset så det flyger ut julmust över hela golvet och även mattan.

- Oh, holy crap! Skrek Felicia tyst för sig själv. Hmm.. den meningen gick inte ihop riktigt, men skit samma. Hon springer till badrummet och hämtar två toarullar och rullar ut dom båda över allt som spills.

Efter 10 minuters torkande känner sig felicia stolt som har tagit bort alla fläckar och all spår av julmust. Därför vill hon belöna sig själv, med ett glas till. Men när hon öppnar flaskan sprutar det julmust över hela kroppen på henne. Hon hade råkat skaka flaskan tidigare och står nu med helt blöt t-shirt.





Fuck you julmust ...


Sista inlägget för idag. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elisophie

SKILLS! xD

2010-12-30 @ 11:23:12
URL: http://elisophie.devote.se
Postat av: elloise

min blogg är bra. och det är ingen stalker blogg.. utan en vanlig. din design är nt bra heler. och inte din blogg heller. och jag har mycket bilder.. coh lägegr upp en bild för varje inlägg!!! och kolla nt på min blogg om du nt gillar den. och din e oxå dålig. diss..

2010-12-30 @ 11:30:25
URL: http://lifeofello.blogg.se/
Postat av: Vilma

Hej! Snygg blogg du har! Allt bra?

2010-12-30 @ 11:49:59
URL: http://vilmizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vafan e det med Elloise? Tysst med dig.. Denna bloggen är finemang! :D:D:D

2010-12-31 @ 00:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0