♥ GOD FUCKING JÄVLA JUL.

Okej, förra julen var hemsk. Inte nog med att jag fick pendla som ett jävla pågatåg fram och tillbaka på 4 olika ställen. Jag var även tvungen att genomlida dagen i tårar. Morgonen var hemsk och slutade i tårar. Eftermiddagen var helt ok, men slutade också i tårar. Inte från mig dock. Kvällen var det hemskaste jag har varit med om. Har aldrig upplevt något värre i hela mitt liv. Nej, fyfan för det.

Tänkte skita i det i år och försöka göra denna julen bättre. Men nej, fanheller. Då ska man pendla igen som en jävla buss, bara för att ens föräldrar inte kan komma överens. Och årets julklapp från pappa: Pengar. Mina kompisar kommer få saker som TV, Dator, Soffa, Systemkamera osv. Ja, in my ass att jag någonsin, någonsin i hela mitt liv skulle kunna få något sånt? Låter jävligt bortskämd, men vafan? Det är jul och man ska ge bort saker som är inslagna fint i ett gulligt julaktigt papper. Inte få några lappar i handen. Nej fuck för det.

Denna julen kommer inte bli bra, det säger jag bara. Jag hatar julen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0