♥ God jul var det ja.

Kläder, smink, pengar, kamera, parfym, presentkort, capoklämma. Så sumerar vi Julen 2010. Fick typ grymt mycket pengar och kläder. Fick runt 4000, så jag fattas bara 800 kr till en systemkamera och det ska nog fixas. AWESOME!

Men fick en digitalkamera av min styvmorbror (styvmammas bror) faktiskt. Änsålänge älskar jag den och ska ha den tills jag får min systemis. Kommer nog att använda digitalen när jag inte orkar ta med mig en stor kamera. Det ända negativa med den är att man bara kan ta två bilder eftersom att den saknar minneskort, men vafan. Det skaffar vi redan imorgon ;)

Min jul var helt ok... Vaknade upp hos mamma och käka pannkakor med bror, efter det öppna vi presenter. Sen åkte vi till min morbors grav. Vila i frid ♥ Sen åkte vi hem och spelade lite gittarr med min nya capoklämma. Sen vid 3 gick vi vidare till pappa och firade där med lite mat och ännu mer paket öppning från hans släkt. Vid 7 åkte jag tillbaka till mamma där hela släkten från den sidan hade kommit. Eller, hela och hela. Hela min släkt skulle inte få plats i huset, men i alla fall kusinerna och mostrarna. Ja... förutom mina två killkusiner var vi bara tjejer. Härligt! Dom stack hem nyss och jag laddar ner en film, hihi. Eller ja, det senaste avsnittet av the big bang theory.

Har ni haft en bra jul?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0