♥ have you ever loved someone so much, you'd give an arm for? not the expression, no, literally give an arm for?

Är inte på humör för att blogga faktiskt. Mår inte på topp för tillfället tyvärr. Menmen, allting för att mina läsare ska få det dom vill ha, hihi.

Har varit hemma ifrån världens roligaste sångpedagogpass och en mega rolig träningsstund. Helvete vad jag älskar att dansa. Det är nog det ända som får mig på det humöret jag länge varit ute efter. Men dock, 2 timmar i veckan som gäller. Nä, nu jävlar ska jag ha det där vip-kortet.

Ikväll blir det städa och tv. Inget mer med det. Såklart, mallworld också! (a) Är en jävla n00b, men ändå. Skriver kanske mer senare. Possposs!



du vet att jag älskar dig. Men jag vet inte hur jag ska ta detta ...

Kommentarer
Postat av: E

Vart går du hos sångpedagog? funderar på att börja :)

2010-12-04 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0