♥ It's my life, i do what ever i like. And i dont give a fuck what you think!

Ledsen för typ... no uppdatering. Har haft en härlig dag med sophie. Vi har gjort en låt med mitt musikprogram, vilket jag sa att jag skule göra. Något är fel med min dator, så microfonen vägrar spela in. Helt jävla sjukt. Så vi kan inte spela in rösterna än, men vi är nästan klara med musiken. Kan ju göra egna melodier osv. Ganska härligt ändå. Så fort jag har fixat micen så kan jag börja göra egna låtar ;)

Så jäkla irriterrande att det är iskallt ute. Man kan ju inte vara ute. Det är det jag hatar med jullov. Det är för kallt att gå ut på kvällarna och då är man hemma hela kvällen. Kul ju? Längtar till sommarlovet...

Ni med facebook! Gå gärna in på denna ---> LÄNKEN <--- och gilla mig. Hihi, jag pallar inte min humor :$ Så mogen är jag jao...



Käraste sophie på bild. Hon får en fetelänk!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommer upp en film där jag spelar gittarr lite senare tror jag. Är fett förkyld, så skulle gärna sjunga. Men ikke...

Kommentarer
Postat av: elisophie

HAHHA men kolla där är ju jag 8D

2010-12-31 @ 12:09:31
URL: http://elisophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0