♥ I'v been waiting my whole life, for this one night. Me, you and the dancefloor!

Godmorgon, gooodmooorgon. Hör fåglarna sjunga i kör. Eller något?

Har mina finisbloggläsare sovit gott? Jag kan väl inte erkänna att jag har sovit super, eftersom att jag somnade vid 5 tror jag. Men dock, fick jag ett underbart slut på kvällen så det var värt det! Just nu kollar jag på Cheeta Girls: One World som går på femman. Alltså den filmen jag har sätt så många pass gånger att jag kan alla låtar untantill. hmm... lite nördig eller vad? Haha, men den är grym. Hade faktiskt glömt bort filmen tills nu i morse. Ska ladda ner dom andra filmerna, för jag har faktiskt aldrig sätt dom.

Idag är det nyår. ''Wihooo!'' Notera dom ''. Inte alls taggad. Ska inte göra något speciellt. Jag ska bara vandra runt i laröd. Vara ute med kompisar, vara hemma lite hos pappa som har fest och lite sånt. Pallar inte så jättemycket. Jag är mer taggad tills imorgon, hehe.



Fan vad jag älskar hur hon blonda dansar. Det kallar jag awesomeness!

Kommentarer
Postat av: elloise

du är patetisk. och bellaofsweden är en tjej som va med på ung&bortskämd. och jag har visste bilder i mina inlägg. jag har haft över 10 för att jag inte orkat fortsätta just då med den; och ajg har en nu som är bra. och jo du läser min blogg för att du komenterar. och den är inte dålig, du och din blogg är. och du är visst avis eftersom att du skriver massa negativa saker som du igentligen skulle vilja skriva posetiva. ochd et är inga töntiga videoklipp; det är bara du som är avis. du är tönt.

2010-12-31 @ 17:34:27
URL: http://lifeofello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0