♥ Just nu...

Japp... jag orkade cykla ända upp till affären i fasa och det iskalla vädret (haha, det tog mig typ 2 min att stava till väder, eftersom att jag hade glömt hur det stavades! ;$) för att köpa mig något som jag kunde trycka i mig. Lite tjockis man känner sig... menmen. Ibland får man vara lite onyttig!

Nu ska jag påbörja Sagan om ringen triologin. Har ju kollat på alla pirates of caribbien och harry potter. Finns det fler filmer med olika delar som är i yngefär (ungefär?) samma stil, så kommentera detta inlägget och ge mig bra tips!





Min favvochoklad, helt klart! Och årets sista julmust. Om jag inte dricker på julafton förstås, men det tror jag inte. Brukar mest dricka pommac eller cider då, hihi. Vilken är din favoritchocklad?


Update:
Ja.. ofc menar jag nyår och inte julafton. Haha... lite konstigt. Tack du anonyma bloggläsare för att du är så uppmärksam eller något :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar nyårsafton?

2010-12-29 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0