♥ Kat Von D ! <3



Världens coolaste person är påväg till vakna med the voice! Gaaash, taggad som fan. Hon är fan den coolaste tjejen/kvinnan/flickan i heeeela världen. Så jävla awesome!

Har nyss kommit ut ur duschen. Har liiite brottom eftersom vi ska till laröds skola idag och ha slöjd som ligger lite längre bort än min vanliga skola, så jag måste gå tidigare. Menmen, syslöjd är ganska chill. Man bara sitter på en stol hela dagen och stickar lite som man kan använda sen. Typ ett gratis VG/MVG. Älskar det!

Men ska bara kolla mallworld, så skriver jag kanskeeee innan jag åker. Känner verkligen att jag måste skaffa en webb för att kunna lägga upp bilder här på bloggen. Kyss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0