♥ Mina gudar!

Inom musiken så har jag 3 stycken gudar, som jag dyrkar med mitt innersta. 3 stycken så världefulla talanger som jag har älskat och haft som idoler ända sen jag hörde dom för första gången. Sen finns det artister som jag kan ha från och till med. Tex chris daugtrhy. Han är alltid fram och tillbaka. Nej, jag tröttnar inte på honom, men jag bara slutar lyssnar utan anledning? Sjukt...?

Men tillbaka till mina gudar. Såklart: Eminem, Rihanna & Avril Lavigne. I den ordningen. Dom har följt med mig hela livet (i alla fall eminem) och jag har dyrkat som in i det sista. Deras musik är underbart. Texterna, rösterna, utseendet, ALLT! är perfekt. Stor kärlek, till mina absoluta idoler!





Stor kärlek! En så jävla stor kärlek! Fan va musik kan få en att må braaaaaoo!


 

Chris Daughtry, Akon, Ne-Yo, Dead By April, Cee Lo Green, Gnarls Barkley, Ke$ha, Katy Perry, System of a Down, Phil Collins ♥ Fetekärlek till er också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0