♥ Once in a lifetime, means theres no second chance.

Tja! Uppdaterar jävligt bra tycker jag. Eller inte...

Men så går det när man inte finner någon större lifsglädje med att blogga. Dock så älskar jag det, men kommer inte på något att skriva om, som jag har tjatat om i hundra år nu. Men egentligen, hur jättekul är det att bara läsa om min dag? När jag kommit på något bra att skriva om och när jag hittar glädjen igen så kommer jag tillbaka på riktigt. Annars blir det bara inlägg lite då och då som det har varit den senaste månaden. Hope it's ok.

Nu är det skolish, om en timme och en kvart. Har mycket att försöka hinna till dess som tex duscha, städa rummet, käka (vilket jag aldrig gör i vanliga fall) osv. Men ska hoppa in i vattenspridaren nu, så hörs vi sen! :)



313 days ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0