♥ The worlds greatest!



Jag älskar dig ♥

Just nu kollar jag på den 10:nde (Hur pallar jag?) och näst sista filmen idag. Kanske tredje sista. Beros på när jag somnar. Just nu kollar jag på Men in black 2 som går på 4an. Dock har jag båda filmerna på min dator, men skit samma. Will Smith, min idol ♥ Han har faktiskt varit min favortitskådis sen sålänge jag kan minnas, hihi.

Har spelat gitarr ganska länge nu och mina fingertoppar har typ... domnat. Men det var det värt. Kan tre nya låtar och håller på med den fjärde. Låtarna jag har lärt mig är Hero, Ain't no sunshine och lite mer av nothing else matters. Håller på med fast car. Ja, no life.

Men vi hörs nog i morgon. Kyssen... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0