♥ TVÅ BILDER!

Eftersom att jag inte har något minneskort i kameran än så får ni två bilder från dagen.



Mjukisstället jag fick av pappa och Carolina. Eller ja... ''tomten'' som det stod på paketet. Förlåt om det ser lite trashigt ut i och med att lite av bh'n syns och lite mage, men såg faktiskt inte det förens jag ladda in bilden på datorn och jag har ingen ork till att resa mig upp och  ta en ny pga min mage som dödar mig.



Jag skojar inte när jag säger att detta är världens underbaraste och gulligaste valp. Ni vet dom valparna min mosters hund fick för ett tagsen? Hon behöll han på bilden. Min underbara Minus. Så jääävla söt! ♥ Gulliga glasögon jag har på bilden annars!

Oohh, juste! Fick världens finaste byxor av min kusik Domme också! Älskar, älskar, älskar dom! Fick sjukt mycket awesome kläder. Eftersom att mina kusiner är göteborgare så är allt från New Yorker. Not in helsingborg, jao! Bilder kommer imorgon. Kyssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0