blir tårögd av...

denna underbara videon!



jag la upp denna texten på bdb för några månadersen & nu ska den upp här :)

 

 

Frida, jag älskar dig!

även om du har börjat va med andra och vi inte snackar
och är lika mycket som vi va innan, så ville jag bara att du skulle veta det!
Och du är en av mina bästa vänner! För så mycket som du har ställt upp för mig, så kan jag bara säga det rakt ut!
du är en riktigt äkta vänn!
Jag saknar dig!
haha, alla våra minnen! Dem är sjuka!
lanskronabadet, liseberg mä klassen, discot vi hade, discot som vi gick på tsm, när vi va i skogen med fredde och js & jag pussa js , för att du tvinga mig ! när vi nördade farmville och roller coaster kingdom 24/7 typ!, vintern 08, omg vintern 08 när vi smällde raketer & sov över hos dig med lollo, steffi och issa! minnen det! när vi gapflabba åt ''linn - en sång från hjärtat'', när vi badade typ, 5 dagar i sträck på simbadshallen, alla skolos!, 0.07% ciderna (som vi bara måste göra om!) när vi käka pizza & kolla på idol, när vi åkte in teh godishörnan och hyrde filmen, kollade på talang och blev totalt kära i sebastian kranz, så vi fottade han när han sjöng! När vi va på stan och träffa axel & ba ägde ut dem töntarna som snea oss på knutpunkten! så träffade vi nelly boss och jag blev HYPÅÅÅR på min burn ! :D & första gången jag såg dig! i förskolan, år 2002, första dagen i skolan! så satt vi i en ring i ett rum och jag satt brevid nici & olivia. så hade du på dig den rosa linnet med paljetter! haha, asså fyfan , vad mycket jag kan skriva!
men det skulle tatt 5000 år ! (a

men jag vill bara att du ska veta att jag älskardig! :D
& förlåt för alla dem gångerna vi har bråkat !
längesen sist, men vi är moooooogna ! (hh'

älskardig fridanielsen !<3



        
tor 19 nov 2009, 10:40

Gumman !
Jag vet inte vad jag ska skriv a
alla våra minnen är oslagbara !
När vi gömde oss i klassrummet , & jaa alllt !
Alla minnen måste göras om vafaan !
Jag älskar dig §§§
Asså fyfaaan !
Vi lever fan livet vi skiter i vad alla nördar säger för vi tycker det är kuuuuuul ! :D
Omg så sjukt fin text gumman !
JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET FELICIA LAPADATOVIC !<3<3<3
& kiolla på felicia hon är sötast ;oo
Jag ser urt som en big fet griiiiis ! ;oooo
Jag älskar dig §




Svar: haha, gympasalen 24/7,
simon & dem x)
när vi hade snöbollskrig,
ja, man kan säga så mkt ! :oo

älskar dig enormt frida,
du är en grymt ffin vän! §

& om du ser ut som en big fet griis,
så är det den ffinaste grisen som ffinns ! x)§

älskardig§<3



ja, ni läser och ser om ni fattar ! :)
älskaedigfrida §


Kommentarer
Postat av: friidakiiiiinnng

Jag älskar dig §§§§

du är obeskrivlig.

2010-01-16 @ 21:10:32
URL: http://www.fridamatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0