dagen :D §<3

tjenna bloggen ! (h)
skolan idag var drygdrygdryg!
Efter ett dåligt besked inatt, somna jag inte förens 4 typ :|
vakna runt 6, somna om igen och vaknade 7 .

var så jävla hängig i skolan idag.
sov på engelskalektionen & första projekttiden.
sen fick jag te av maria, och jag blev bättre tills andra projekttiden (h)
då lekte jag med limpistolen och ägde ut alla :$
sen var jag hängig resten av dagen . spanska och olweus.

efter skolan hängde man med till hannahs ridning där jag träffade elin §
Sen kom jag hem.
Käkade, och ut och jogga ! (h)

kollar på paradise hotel just nu , och fransesca är tbx :s:o
aja, ett roligare inlägg kommer strax :p§

puss§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0