God morgon ! :)

Klockan är 07:30, jao!

Idag är jag inte lika stressad som vanligt, bra ellerhur :p
Idag slutar vi 11:30 eller 12:00 kommer inte ihåg :$

 

Jag ville bara göra en hälsning innan jag går ner och käkar!
För andra gången i hela sjuan!
jag brukar hoppa frukost. fy på mig!

Dagens Outfit:


drogade ögon på bilden, men skit samma! :)

90210-tröja, 299;- Bikbok.
Jeans, kommer inte ihåg :$
Linne, 49:50;- h&m.


& jag måste verkligen till väla/stan snart :|
ska käking, har faktiskt jätteont i magen :|
vet inte varför?! jaja, kyss sålänge!


Kommentarer
Postat av: lizhildapernilla'

vi kan åka till väla snart älskling :)))<3

2010-01-22 @ 16:38:33
URL: http://lizochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0