läskig kille :$




det här är sjukt !
och hans föräldrar gör typ inget åt det ? :s
ganska synd om honom ändå, men seriöst?
allt detta för att hans mamma stängde ner hans wow acc? ;o
gapflabb&gayvarning när han trycker upp fjärrkontrollen i röven!
men haha, folk kommer att dampa nu men på andra filmer är han rätt söt :$
men sjuk i huvudet och helt wierd?
han måste ha damp, helt seriööst ;o
riktigt läskigt iaf :o

idag är jag lite småsjuk.
mår dåligt psykiskt, som gör mig depprimerad och hängig.
därför har jag bara legat och sovit hela dagen idag.
ikväll blir det tv och datorn, som vanligt :p
har gjort värsta planen för tv tittandet :b

  • 18:05 The Big bang theory 
  • 18:35 Vänner 
  • 19:05 Biggest loser
  • 20:00 Simpsons
  • 20:30 Family guy
  • 21:00 Du, jag och Dupree
  • 23:10 Scrubs
  • 23:35 Scrubs
  • 00:05 How I met your mother
  • kommer nog att somna under du jag och dupree, men det är chill :p
    för dem som undrar, så är dem 3 första kanalerna på 5an och resten 6an :)

    imorgon vet jag inte vad jag ska göra :)
    får väll va med någon och mysa :d
    snart är det fredagsmyyyyyys ! (h)
    men ingen att mysa med ? :(
    någon som ställer upp?
    haha (a)

    skolan var tråkig, så behöver inte säga ngt spec om den idag.
    förutom att gympan var kanon ! :D
    desutom dansade jag ''modern dans'' i gympasalen.
    alla tyckte att det såg väldigt fint ut (a)
    jag kanske ska vara så snäll mot er läsare,
    att jag ska lägga in video inlägg när jag dansar?
    whaha, nu ska jag inte tråka ut er mer (a)
    puss §


    Kommentarer
    Postat av: oliviiaaa :D

    hahahah jag vet!

    men han får ju en bil för det ist, men den hämtar han ju ett baseballträ & slår sönder ? :o

    hahaha, han är fan sjuk. på ett sätt jävligt bortskämd åsså, ändå! :o <33

    2010-01-14 @ 19:09:49

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0