Sammanfattning av 2009. (:





haha random bild , men 2009:

Januari -
Yes, då va man tsm med hugo :$
& så träffade man älsklingarna Louiselöfgren & Elinmelander för första gången!
Även om jag var sjuk och knappt kunde prata så hade jag så grymt kul och våra minnena är underbara!
25/1 - 09. Kommer alltid att komma ihåg det!

Februari -
Jag gjorde slut med hugo, för att jag var enormt kär i simon :$
Och i februari var den tiden jag, hannah, lollo, issa, jonna och alla dem va med Simon, Hugo, Tobbe, Jonte och alla de nästan hela tiden :)

Mars -
I mars började jag seriöst blogga för första gången! & Jag lärde mig hur man fixade bloggdesign.
Detta på min första blogg felisijahviktorijah.blogg.se (som jag har tagit bort). Mkt skoj ! höhö!

April -
Då började det bli vår / sommar. Och två gånger i denna månaden hade vi grillning.
Vi köppte en massa saker och engångsgrill. Sen satte vi oss på stranden och grillade. Senare emot kvällen gjorde vi en brasa som vi satt vid och snackade :))) myyyysiiiigt !

Maj -
Skååneresa!
Jao, underbart!
Ven & Lund med bästa Elli, Karin, Lisa & olivia! Memory for life !
& sen den 21 åkte jag till kreta med familj.
blev niggah ! & träffade världens snyggaste kille , :$

Juni -
Skolavslutning och jag, frida, carl & ludde bytade skola :|
soooorliigt ! Laröds 6or 08/09. Minnen som in i helvete!

Juli -
B
IRTHDAAY ! (h)
& sen hbg festivalen ! :) & där träffade man baby för första gången (a)
och senså i denna månaden var jag kär för första gången i mitt liv :|
Men han sårade mig så jävla hårt! ca 3 ggr samma månad.
& senså hade jag värsta fetebråket med en massa vänner!
sög så jävla hårt!

August -
FJORTIS!
haha, jag var i min fjortisperiod och började på en ny skola!
hemskt! :s
lxsm, jag såg så äcklig ut ! :|
Men redan första dagen i skolan blev jag vän igen med de jag bråkade med!

September -
& i september hade jag EXTREM fjortis tid.
och en del saker hände innom mitt privatliv :$
och så förlorade jag en bästa vän , en syster.
eller rättare sagt, jag dissade henne.


Oktober -
I oktober slutade jag så småningom med att vara wnb fjortis!
smart av mig ellerhur ! :))))
26 oktober, den bästa dagen i mitt liv!
då började jag snacka med johan älskling blixt!
älskardig johan!

November -
Var jag inte fjortis alls längre (h)
så smart av mig!
& i november gjorde jag en ny blogg.
eftersom att jag inte satsade så mycket på den gammla.
men jao, & nu sitter jag här i min blogg med 100 besökare varje dag ! :)
blev tsm med anton. 13/11 - 09.
men tyvärr, tappade jag kännslorna den 30/11 - 09.
& jag gjorde slut :||||

December -
I december hände en massa !
Jag förlorade en bästa vän, som betydde så sjukt mycket för mig.
och var exakt allting för mig.
men ja, jag är inte tillräckligt bra för henne!
och i dec var mitt självförtroende sugigt ! :|
& en dag var jag riiiiktiiiiigt nära på att ta självmord...


samanfattning av 2009, hope u like it :p


Kommentarer
Postat av: oliviiaa

shit asså, skåneresan! :D

& kmr du ihåg han smeden? :D så jävla söt han var! :)

- hur lång tid tar det att göra en sån?

- ett helt liiiv...

HAHA! :D

hoppas det inte var mig du typ dissade elr förlorade? :(

jag vill iaf inte mista dig, för även fast vi inte ses ofta så u know, we are the wnb some babies! :D

HA, JAG VET! vi byter ut bebisar mot brudar,

så blir det fortfarane wnb some babies, hahahahahah! :D:D

smart, i know! :D<33333

2010-01-24 @ 14:10:52
URL: http://oliviiaa-s.devote.se
Postat av: Johan b.

Visste att jag inte betydde något för dig <3

2010-01-24 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0