sick (mp)

jao, sjuk idag :| <3
det är inte kul men det är skönt som fan att slippa skolan!
inte för att jag har längtat till den precis (a)
skönt att sova till klockan halv ett, eller vad tycker ni ? ;)

just nu sitter jag i sängen med min cuute pyjamas och kollar på how i meet your mother.
och det äger! tredje gången jag ser detta avsnittet, men det äger ändå!
love it!

det kommer en hiss & diss lite senare om jag pallar.
& juste. fråga på nu i frågestunden! den pågår till onsdag, då jag svarar på frågorna!

jag är sjukt förvirrad.




barney snygging ;$$§

Kommentarer
Postat av: YEAH!

haha, barney är faktiskt bög irl (:

2010-01-18 @ 16:22:49
Postat av: MaajjasKuung@bdb

barney suger apröv

2010-01-18 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0