ska sluta bry mig om statistiken ett tag...

för att det gör ändå ingen skillnad.

TJAOOO ! ;*
underbart kul dag idag ! ;o
& detta måååste vara min turdag :o


lillebror väckte mig runt 9 idag igenom att sjunga jag må hon leva ?
och det är inte min födelsedag ? xd

Så käkade jag frukost och sen drog till mamma för att fixa till mig (:
sen tog jag bussen in till stan med nikita för att gå på öppet hus hos impulse.
SO FUCKING KUL!


första dansen var
streetjazz som vi kom försent till, så vi vågade inte vara med :$
men det verkade as kul och jag har bestämt mig för att börja på det ! :o
fast det var redan bestämt sen innan :$

andra dansen var dandehall/ragga. det var mkt kul, men ganska svårt och snabbt , höhö (a)
men den var lite konstig, så jag tänkte inte ens på att börja på det , thihi (a)

tredje dansen var cabaret Jazz, någon slags showdans, som jag inte kommer ihåg vad det hette :$
men då dansade vi till rosa pantern och det var svinenkelt ! (: toffing dans också ! :p

fjärde dansen vi dansade var reggaton. Men nikita pallade inte vara med på den, och greta var bara med ibland, men jag var mest och dansade själv :M
MEN DET VAR RIIIIIIKTIIIIGT KUUUL ! & det ska jag också börja på (h)

den sista vi va på var pussycat dolls dans. Och det är inte som man tror !
Man tror ju att det ska vara typ, porrigt och sånt, men så jätte porrigt var det inte xd
det var sån, typisk musikvideo dans :) jättekul, ska börja !

 

nu ska jag ut med saknade tobbe, gustaf och simon, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0