Svar på frågor!


ja, nu svarar jag på frågorna ! :)
en del anonyma frågor, som jag egentligen inte borde svara på,
men jag sa ALLA frågor. då får det vara alla frågor!
tack för att ni frågar, det är snällt :)♥






Varför är du så tjock?
Svar: Svår fråga! Men det normala är väll att jag äter för mycket dåligt och motionerar lite! Men ska ju som de flesta vet så ska jag börja på dans. Och då får man hoppas på att bli smal ju! btw, sluta fråga om du är anonym!







Vad använder du för smink i skolan?
Svar: Jag använder det jag brukar använda. Fondation, Puder och Mascara. Men jag vill egentligen inte sminka mig, så jag håller på att försöka dra ner på det :)







Hur mycket väger du? :)
Svar: 44 kilo, av bara fett !







Tuperar du ditt hår?
Svar: Inte sådär jättemycket, men ja!







Skulle du färga ditt hår till den färgen eller blev det fel?
Svar: Det var egentligen meningen att det skulle bli just, men det blev lite orangeaktigt. Jag kan inte kalla det fel, för det blev ljusare. Men det är klart, jag vill ju inte ha orange. Men det är inget jag inte kan leva med (:








Plattar du ditt hår?
Svar: Nej, jag våfflar det istället!







Är du bra i skolan?
Svar: Jag kan vara bra i skolan om jag vill, för jag har lätt för de flesta ämnena. Men jag gör så att jag blir dålig egenom att snacka, komma försent, tramsa osv. Jag ska försöka sluta med det!





Vad tycker du om mig ? (a) <3
Svar: Louise, Du är underbar! Det går verkligen inte att beskriva! Du är min bääästa vän och du har det mest gulligaste / roligaste skrattet i hela universum! Jag älskar dig lousie!







Holaa :D
- Vad tkr du om mig exakt? :D <3
Svar: Olivia, jag saknar dig mer än något annat typ :| Du & jag har de mest sjukaste minnena och även om vi kanske har glidit ifrån varandra, så är det något ingen kan ta ifrån oss! Jag älskar verkligen dig. Över hela mitt hjärta! Puss baby§







Är du kåt på nån?
Svar: Nej, jag är inte ''kåt'' på någon, men yes. Jag är kär i någon.







När hade du sex första gången?
Om inte, när vill du ha det?
Svar: Nej, jag har aldrig haft sex. Och när är en svår fråga. Det handlar helt enkelt om när jag är redo och med den rätta personen. Ingenting med ålder att göra :) Men helst efter 15.






Pullar du dig själv?
Svar: Faktiskt inte, herr anonym.






Vad tycker du om mig?<3
Svar: Kresso, du är snäll. Men jag känner inte dig så jättebra, så jag kan inte säga något annat än.









vad gillar du mest me mig?<3
Svar: Linnéa, att din humor som är lika sjuk som min ! :)









Vill du bli ''känd'' inom din blogging?:d
Svar: Ja du, jag vet faktiskt inte! Jag vill inte bli ''kissie-känd'' (eller ja, så känd som hon säger att hon är) Men jag vill käna pengar på min blogg, eftersom att jag skriver ofta och sånt. Och om man ska kunna tjäna pengar på sin blogg, så måste man vara känd nog för att få tillräkligt med pengar på bloggen.









Vad gör du helst en solig dag, ? hahahaahah :D:D
Svar: Drar teh Gröningen med polare och steker i solen och raggar på snygga pöjkar (h) Ha-Ha.









Kan du ladda upp mera bilder på din outfit ?:)
Svar: Ja, det kan jag, för dig, ska jag göra det efter att ha svarat på frågerna ! :D






Älskar du någon på RIKTIGT , siåfall vem/villka.
Svar: Jadå, det finns många. Men mer vännskap Älska. Pallar inte skriva alla, men några av de är: Louise, Frida och självklart några fler!







När får jag fokus av dig ? :$
Svar: Jadu, när vill du ha fokus? :)








Vrf e du så söööt, <33
Svar: Haha, inte för att jag är det precis :$





Vem tycker du mest om
Foki, Kissie, Blondinbella eller Kenza?

Svar: Kissie , fettklart!






Vill du smeka mig ? ja vill gnugga på dina tuttar vi kan vell knulla någon dag ? <3

Svar: Inte intresserad. Skriv ditt namn istället så kanske vi kan snacka om det, yhäe ;)






Varför har du inte fått din mens?
Svar: HAHA, Jag har fått min mens!? 25 Juli 2008, för att vara exakt!







Hur många inlägg har du?
Varför har du alltid pushup?
Svar: Haha, David? Jag har inga inlägg. Eller, jag har de inlägg som är i BH'n när man köper den. Jag lägger absolut inte till andra inlägg. inte för att man kan det på de BH'ar jag har. & den andra frågan. Jag har inte pushup. Jag har ingen Push up BH, jag har bara vanliga tönt BHar ifrån H&M, och någon har sagt att man kan Pusha up med sådana, men jag har 100% ärligt ingen aning om hur man gör det.








Hur många har du haft sex med?
Svar: Som sagt, jag är fortfarande oskuld! :)









Gillar du att äta sperma?
Svar: Haha, nej ush! ÄCKLIGT! (a)








Skulle du stoppa in maskar i din slida för pengar?
Svar: Haha, dagens skratt! xd Jag skulle aldrig kunna göra det! Inte ens för alla pengar i världen!






Vad tycker du om våran blogg? :)
Svar: Den var jättefin och så! Men det kanske skulle vara roligare om ni hade liite mindre vardag och mer av andra saker. Som mode, Svaller osv. Sånt som är mer intressant att läsa ;$ Det tycker jag att Alla patetiska vardagbloggar ska göra! Men annars var den jättefin!

Själv tycker jag att man borde skriva mer under dagen istället för efter dagen. Men för det är det lättare att ha en mini pc eller mac som man kan ta med överallt. Och jag lovar att försöka skriva mer under dagen, och skaffa mer bilder!








Åker du till stan osminkad när du ska sola? 
Svar: Nej, jag åker till stan med smink. När jag är inne i solarierummet, tar jag av sminket och sedan solar. Efter det sätter jag på mig lite puder igen och går ut :)





& det låter patetiskt, jag vet!
men när jag var äcklig fjortis för ett tagsen (som ni ser på en bild längre ner) så pajjade jag hela min hud. Den ser hämsk ut utan smink. och ärligt talat så ångrar jag varje minut jag hade så mycket smink på mig. SÅ ÄR DET! & jag står för det :)






det var alla frågor den här gången!
ska ha en frågestund ca 1 - 2 gånger varannan månad. eller ska jag ha det oftare?

jaja, tack för this !
KYSS!


Kommentarer
Postat av: oliviiaaa :)

awww asså fiffi, jag saknar dig också ngt otroligt! :(<33

våra minnen är bara bäst! jag älskar dig. §§§

2010-01-20 @ 20:41:11
URL: http://oliviiaa-s.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0