svar på tal, kommentarer.

svar på tal, den delen i bloggen där jag svarar på utvalda kommentarer :)
btw, fortsätt kommentera, det tycker jag om :)
och svara gärna på mitt svar, bara skriv en kommentar!
vill ni skriva något privat så kan ni skriva er msn, så addar jag . :)


svar till Alex:
Jag tror absolut inte att alla
killar är sådär.  Jag vet att dem flesta killar är sånna. och jag vet att alla killar har sagt något sårande till en tjej. Och visst, tjejer kan göra det emot killar också, men jag pratar för alla tjejer i Sverige när jag säger att jag är trött på killar beteende emot tjejerna.
'
'
'
'
'
Svar till Kidde:
jo, jag vet att det finns tjejer som sårar killar. Men jag vet inte hur killar känner när dem blir sårade. Men jag vet till 100% hur tjejer känner och det berättar jag för killarna. Och jag vet också att tjejerna tar åt sig mer.
Svar till ''Kille'':
För det första, istället för att skriva ''kille'' så stå för vad du tycker och lämna namn, för det är sååå mesigt att inte våga det lilla. Jag tror inte att tjejer är speciella, men tjejer är kännsligare än killar och som sagt, tjejer kan såra killar, men jag vet inte hur killar känner sig. Men jag skriver hur tjejerna känner sig och det verkar uppskattas.
'
'
'
'
'
'
Svar till Anonym:
sluta vara anonym, det är omoget. & jag skyller inte allt på killar. Jag säger bara vad tjejer känner.
Svar till EtiL:
okej, men tydligen så går det att läsa! Man behöver inte vara Besserwisser, lev livet fullt ut och ha kul istället för att gå runt och rätta andras fel :) Men jag ska tänka på att skriva rätt och bättre nästa gång, tack för kritiken :)
'
'
'
'
'
'
Svar till Mannddyyy:
Beklagar förlusten. Fucking killar. R.I.P!
till killarna som läser detta:
Denna tjejen tog självmord för att killarna sabbade hennes liv. Förstår ni nu hur allvarligt ni skadar tjejerna? Visst, alla tar inte självmord eller tänker på det. Det bros på hur stark man är eller hur mycket killarna går på en, men det är ändå inte okej alls. Jag blir lack. Jag vet flera (inga jag känner) som har tagit självmord på grund av killar som håller på, och det suger. Man ska leva livet fullt ut. Inte bli mobbad och nertryckt så att sista utvägen är självmord, ellerhur?
'
'
'
'
'
'
Svar till Hampus:
du är exakt en sån kille som jag riktar denna texten till, kolla kommentaren och svaret på den. RIKTAT ÅT DIG. Seriöst, förstår du hur stor skada du skulle kunna ha gjort på mig nu? Men på grund av texten jag skrev och alla dem fina kommentarerna är det mycket lättare att följa mitt motto: stsfa & llfu. Sluta ta skit ifrån andra & lev livet fullt ut.
'
'
'
'
tack alla andra för kommentarerna, uppskattar det ! :)
puss §

Kommentarer
Postat av: EtiL

Nej, går inte att läsa.

2010-01-01 @ 16:42:50
Postat av: Marcus Jönsson :)<3

Älskar dig felicia :)

men håller faktiskt med dom andra inte "slampa" och sånt utan att tjejer kan såra killar precis lika mkt som killar kan såra dom <3

Saknar dej <333333333

2010-01-02 @ 00:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0