ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN HEMMAAAA !

Åååh, va härligt!

Har ju inte haft något internet eller teckning där uppe, så jag berättar lite snabbt vad som hände där uppe.´

Måndag:
Vi kom dit ganska sent, eftersm att det tog 2h att köra dit. Men när vi va där så var det rikigt fint väder och helt vindstilla. Så vi satt ute och käkade god mat med efterrätt. Mitt under efterrätten så kom det en massa åska från ingenstans och sen öste det ner och alla blev dyng sura efter bara några sekunder. Sen var det mega mycket blixtrar som jag blev rädd för. Jag svär, jag har aldrig sätt så stora blixtrar i hela mitt liv! Så vi gick in och pratade allmänt ist. Somnade klockan halv 4, så vi va uppe ganska sent.

Tisdag:
Vi vaknade vid 12 och käka frukost. Sen åkte vi moterbåt i regnet ganska långt till lysekyl. Där käkade vi och sen gick in på havetshus som är ett sånt ställe där man kollar på akvariumdjur och sånt. Sen åkte vi till gullholmen och käkade glass. Sen åkte vi hem och käkade. Sen spelade vi sims resten av kvällen till klockan 3. Sen somnade vi vid halv 4.

Onsdag:
Det va jättefint väder så vi åkte moterbåt till en klippa där vi solade i några timmar. Tog faktiskt ett snabbt dopp i havet, men ville inte bada mycket eftersom att det var en massa äckliga brännmaneter :( Sen åkte vi till grundsund eller vad det hette och käkade. Sen åkte vi hem och åkte sån, badring bakom moterbåt. Det var sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt kul. Eftersom att jag redan var genomblöt så badade jag med kläder på i havet. Det var härligt :) Sen gick vi upp och spela sims hela kvällen.

Torsdag:
Idag vaknade vi och körde hem. Inget mer med det:)

 

Bilder kommer när jag fått dom. Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0