ääääääntligen hemma!

Ja, då har jag äntligen kommit hem ifrån ängelholm. Har solat ganska mycket idag och jag har faktiskt fått ganska mycket färg om jag får säga det själv. Men jag har inte tillräkligt mycket och det suger.

Jag är jättetrött just nu. Jag vill bara sova men vi ska typ ha ''gäster''. Mammas kille ska komma hit med hans barn så ska vi käka och sånt om man nu kan kalla det gäster.

Det är åska ute och jag hatar åska! ;$ Jag tycker det är ganska mysigt ibland men nu är det jättemycket åska och då är det jätteläskigt. Hela skrivbordet vibrerar typ. Jättejobbigt.

Men vi hörs senare, så ska jag göra ingenting :)



överdriven bild, men ändå fett äckligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0