Avslutar filmkvällen med en thriller

Taken. Har ni hört talas om den? ;) Sjukt bra film, en av mina favoritfilmer faktiskt. Jag och Michelle har faktiskt bestämt att vi ska se 2an på bio. (Kommer ut 22 Oktober) Det har vi lovat varandra. Vad som än händer, så ska vi se den tsm! :) Kan du lova mig det michelle? Jag hoppas jag får en fin liten kommentar ifrån henne nu :)

Har inget mer att säga än att vi ska typ börja plocka undan och skit snart. Jao. & Sen måste jag säga att jag är riktigt glad för att ha en speciell person i mitt liv på ett speciellt sätt. Han är underbar, vacker och allt jag någonsin kunnat drömma om. Så perfekt...

Sov gott, så synd vi imorgon. Puss.






Sååå fkn äckligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det kan jag väl..

hahha, klart jag lovar dig det!

du och jag, paramore activity 2.. let's go for it!



vi är bäst, klarat tre skärckfilmer på raken och står fortfarande på våra egna ben. (okej, sitter ner då)

lite coola vi är.. loveuuu! <3

2010-07-03 @ 01:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0