'Cocoborre idag! ♥

Godmorgon!

Tänkte hoppa in i duschen nu, eftersom att mitt hår luktar bajs. Skulle ju egentligen ducsha igår, men då var det något fel på vattentrycket så sånna gubbar kom hit och fixade det. Vilket ledde till att vattnet inte fungerade på ett tag. Inte sådär jättehärligt precis, nej. Så jag fick vänta tills idag och nu ska jag in i duschen innan jag får damp på mitt hår. Det är riktigt äckligt.

Idag ska jag va med Cornelia sötnosen och vi har ingen aning om vad vi ska göra. Vi ska väll bara hänga. Kanske träffa någon, vem vet. Ni får gärna smsa om ni vill träffa oss. Vi är två rediga flickor med ovanliga behov. Jag skoja ;$ Ja, men mer har jag inte att säga, så ni får ha det bra! ♥



Sötnosen Cornelia på bild, här har ni hennes blogg:
www.rozzii.devote.se

besök, kommetera och ja, det man säger. :)


Nu väntar en dusch på mig. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: cassandra

hej kolla di mejl jag har skickat en sak till dig! :)

2010-07-08 @ 13:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0