dagens lista ;)

Jag orkar inte sola idag , tyvärr. Men vill till stranden, men med vem ? ;)

 

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 95a
Vad tycker du om kärlek? SÅ FKN UNDERBART!
När kramade du någon sist? - Igår (a)
Saknar du någon speciell person? - Jag saknar min älskling!
Har du svårt för att bli kär? - Sådär!
Är du singel? -  Nej, jag är marcus! Fan va härligt att säga det :)
När fick du senast en komplimang? -  Idag.
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha, ja :$:$


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Kanske, kommer inte ihåg!
Hånglat med nån riktigt ful: nej :)
Hånglat med fler än 50 pers: nä.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - jao
Gjort något riktigt dumt? - men afan?
Gjort något du verkligen ångrar? - Har jag väll?
Varit nykter på nyårsafton? - Jao
Åkt ambulans? - nej :)
Gjort nåt olagligt? - jao
Blivit polisanmäld? - japp
Slagit ner någon? - hm, jaa!?
Skämts över dina föräldrar?  - jafan
Skämts över dig själv? - jaa:$
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja, till Marcus!
Rökar du? - aldrig!
Snusar du? - haha, uuwe nejj
Dricker du? - faktiskt inte!
Vilka kläder sover du i? - olika
Varit kär? - Är det just nu babe
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - HAHA ja, fyfan va pinsama vi var då! 
Är du ensam nu? - japp
Vill du gifta dig? - neee
Vill du ha barn? - nej !


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Jag & Michelle tsm
Såg dig gråta? - Michelle, fast jag grät nt såhär jättemkt (a)
Fick dig att gråta? - Pappa ... 
Du gick på bio med? - Kristin :))))
Skällde på dig? - pappa


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nejj
Kramat någon? - Ja, min älsk
Pussat någon? - Afan! :)
Köpt någonting? - tror inte det faktiskt ? xd  är ganska pank (a)
Sjungit? Men afan ? Musik är mitt liv, klart att jag sjunger då? vafan! :)
Saknat någon? - JAG SAKNAR MIN ÄLSKLING SA JAG JUUU !





2002 - förevigt!
Jag älskar dig gmn och saknar dig som in i helvete! Kom hem för helvete.

Typ asgammal bild, så ni får ta och ignorera att jag är typ, fjortis på bilden, men det är den ända bilden jag har på mig och frida tsm på denna datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0