'Dags att dra ut , jao!

Äntligen klar med mammas present och även gjort en kopia till min styvmamma. (Ni får se vad det är sen, när hon har fått den) Så nu är det dags att dra ut. Skulle ju egentligen va med Linnéa och vi skulle ha lite killsnack och skit, men nä. Då kallar hon på 2 killar som är på väg hit nu. Oskar och någon Andrej. (Han hette så va?) Jaja, tur att man inte är singel iaf. Jag älskar min babe. Vilket ni redan har hört ca 10000 miljoner gånger men ni får stå ut. Han är ju underbar (a)

Håller på att fixa till mig nu, är osminkad och mysklädd. Dagens outfit blir förrigårsdagen. Lite sådär, loffigt. Men jag orkar inte vara så jätte tillfixad för några killar, så jaja. Dem får leva med det.

En ''assöt'' bild på mig och Linnéa ifrån förra året. Jag svär. Jag gjorde den bilden dagen efter Helsingborgsfestivalen hade slutat. Jävligt fin man va, jaja. Haha, nej! :) Men linnea är lika söt som vanligt.



älskar dig fästmö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0