Du gör mig knäsvag...

Godmorgon bloggläsare! Jag ser ingen anledning till att hälsa på en blogg, för den kan jag hälsa på när som helst. Så jag hälsar på mina läsare istället :) Hur är det med er? Själv är det UNDERBART! Mår så lyckligt just nu. Jag bara älskar allt. Så underbart!

Vaknade halv 12, och det är ju ''högsol'' snart, vilket betyder den timmen på dagen då man får mest & bäst färg. Så då får man passa på att sola lite mer, ellerhur? ;) Känner mig äkta blek och det känns ju inte såhär jättebra till sommaren, ellerhur? Visst är sommaren härlig? Varma sommarkvällar, bara ha på sig så lite som shorts. Vara uppe till 4 varje natt och sen vakna vid 12. Killar och sommarflörtar, stranden och allt annat underbart. Grädden på mosen (säger man så?) skulle varit om jag bara va en aning brunare på benen. På bilden är dom bleka benen riktiga. Dom brunare är redigerade. Dock skillnad ellerhur? :o



lev med att jag är smällfet :)

Ska ut och sola nu babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0