FAN VA JAG SAKNAR LIZ! :O



Jag saknar dig gumman! Men på tisdag, ja då jävlar ska vi äga skiten ur allt :)

Isabelle har dratt och nu sitter jag och fixar lite random saker med min blogg och fb och lite sånt. Har absolut ingenting att göra. Funderar på att spela in när jag sjunger och radera det. Haha, så jävla kul liv man kan ha. Men jag kanske, lovar inget, lägger upp någonting senare. Fast jag tror inte det eftersom att jag suger på att sjunga, HAHA. Jag saknar även min marcus som jag inte har träffat sen i förrigår. Åååhh jag blir frusterad! (Älskar det ordet, så jävla härligt) Förlåt om jag svär så jätte mycket. Fan va onödigt inlägg detta är asså. Men skit samma, kände att jag skulle skriva någonting. Men jag vet, ska skriva ''20 sanningar om mig själv''. Sen om jag orkar och kommer på. Orkar inte bara skriva 10 st. Fast det kanske jag gör ändå. Haha, jaja. Uppdaterar lite senare, så hörs vi då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0