Filmer från igår!

Poängen med detta inlägget kommer lite längre ner! xd

Mins ni filmen jag bäddade in från youtube? Den som hette: Ey Marine Orginal :D Kommer ni inte ihåg den så får ni den här:

 

 




SÅ SJUKT ROLIGT!
Denna filmen är min och michelles gemensamma intresse, så när vi var igår så gjorde vi värsta perodin på den, och vill ni se hur det blev? (a)




Hahahaha, så sjukt bra!
Men hallå, kolla inte på mitt ansikte! Det är dock osminkat och hela jag är loffig och ofixad. Pallade inte fixa till mig igår, eftersom att det bara va en härlig dag med min bästa vän inomhus. Vem orkar göra v sig då? Precis :)

Just nu steker jag i solen och ska bli brun! Kyssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0