'Godmorgon!

Vaknade för en halvtimmesen och har slösat halva dagen på att sova, som vanligt, hehe. Idag har jag inget speciellt planerat eller inbokat (fan va töntigt det lät, haha). Ska väll träffa någon. Vill gitta ner till gröningen, har lixsom inte varit där någonting alls i sommar. Lite konstigt asså, eftersom att jag typ, levde där förra sommaren. Jag har lite panik eftersom att min städerska har lagt mitt busskort någonstans och nu kan jag inte hitta det! Mitt älskade busskort är borta! Jag saknar det sååå mycket :( Men ja, nu ska jag försöka få tag i någon som vill hänga med mig till gröningen. Det blir nog svårt eftersom att klockan är snart halv 3 och då är de flesta redan ute någonstans. Väldigt roligt ju. Vi hörs senare, så får ni njuta av lite bilder som ni kanske har sätt innan, haha (a)





















Jag älskar dig marcus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0