HALFT BLOGGPAUS!

Kommer inte att uppdatera så ofta.
Jag har ingen ork eller tid till det. Uppdaterar bara lite halft. Kanske 1 gång om dagen (inte ens det kanske) eller något nu denna veckan. Eller ja, tills torsdag. Då fyller jag år (a) Då kommer jag få min systemkamera (hoppas jag verkligen att jag kommer att få, annars så kommer jag att få seriösa damp utbrott) då blir det mycket uppdatering. Eller ja, när jag inte är på underbara helsingborgsfestivalen ofc! Härligt.

Jaja, nu ska jag kolla på en älskad film. Honey. Den är asbra, iaf när jag såg den för ett tagsen så var den jättebra.

Men ha det bra, så hörst vi någon gång. Puss!

 

MJAAAOOOUUUWWH !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0